23 april 2012

Som en prinsessa

Oj vad jag sover gott!

Har helt glömt av att kommentera mitt nya favorit plagg. Det kom i ett fint litet paket direkt hem i brevlåda.

Det här med "direkt i brevlådan" gillar jag! Shoppar nämligen ganska hårt på nätet, och de flesta paket behöver jag hämta ut hos den lokala lilla affären. Jag hänger tydligen där ganska ofta för sist jag var där fick jag en liten kommentar: "Oj, det var länge sedan man såg dig". Det hade säkert gått 14 dagar sedan sist....

Så att shoppa lite mer diskret med leverans till dörren, det gillar jag skarpt!



Jag kan varmt rekommendera detta sovplagg. Beach House nattlinnet är så grymt fint. Så fint att jag inte kommer behöva byta om till frukostarna ute på altanen i sommar :) Dessutom sover jag som en prinsessa.

NATTI NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar