9 april 2012

Påsk och fix

Nu är vi redo att ta emot våren på riktigt.

Det blev en riktig fixar dag idag med biltvätt, förrådsstädning (mini variant), vända till soptippen, tvätt av skidkläder, bakning, promenad och en jogging tur på det.

Jag och H tog även en sväng till Biblioteket för att lämna tillbaka några böcker och då passade jag på att föreviga denna dam :)

Varför finns det så få utav denna fru?

På tal om något helt annat.

Det är helt sjukt vad många kort jag har i min telefon, och ännu sjukare vad få bilder jag tar med min fina systemkamera.... Men det ska det nu bli ändring på nu.
Fick en snabb kurs av bästa svågern i helgen och ska nu köpa ett nytt objektiv för att kunna ta ännu bättre bilder. Det är ju hur kul som helst att ta fina kort.

Började även en snabbkurs i Photoshop i förra veckan så det här kan bli hur bra som helst.

NU KANSKE TOM JAG KAN BLI SNYGG PÅ BILD :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar