19 april 2012

Men kom igång nu

Nu måste det bli andra bullar.

Blir galen på mig själv! Varför kommer jag inte igång med träningen ordentligt? Måste styra upp det här nu!  Om jag skriver det här kanske det kan bli verklighet...


2 styrketräningspass hos SATS och 2 löprundor borde vara minimum per vecka.

Jag vet att jag tidigare skrev att man inte skulle träna mer än 3 pass i veckan. Men jag är otroligt bra på att överdriva när jag sätter upp mina träningsmål. Alltså bra på att sätta upp liiite för höga mål så att jag blir liiiite missnöjd med mig själv. Varför undrar ni, ja hade jag vetat det hade jag ändrat på det :)

Så nu kör jag träningsblogg ett tag framöver, hoppas det kan inspirera någon.

KLARA, FÄRDIGA, GÅ!

1 kommentar:

  1. Ja, gör det. Jag behöver en spark i baken. Kram kram Ulrika

    SvaraRadera