17 februari 2013

Träning vecka 1 och 2

Kom i gång fasen!

Fokus på att just komma igång och få in rutinerna

Vecka 1
Måndag:   Konditionsträning 30 min
                 Styrketräning hela kroppen

Tisdag:     Vila

Onsdag:    Konditionsträning 45 min

Torsdag:   Konditionsträning 30 min
                 Styrketräning Bröst Axlar Armar Mage

Fredag:     Styrketräning hela kroppen

Lördag:     Slalom

Söndag:    Slalom + prommis


Vecka 2
Måndag:   Slalom
                 Styrketräning hela kroppen

Tisdag:     Slalom

Onsdag:    Vila

Torsdag:   Konditionsträning 30 min
                 Styrketräning Bröst Axlar Armar Mage

Fredag:     Konditionsträning 45 min
Lördag:     Styrketräning hela kroppen

Söndag:    Konditionsträning 45 min

Kanske lite väl många pass första och andra veckan men jag har abstinens och det är ju ändå sportlov  :) Styrketräningen är tänkt att den kan köras hemma med hjälp av boll, hantlar och gummiband. Konditionsträning kan vara ett gruppass på SATS eller löpning, på löpbandet eller ute i snön...



KOM I HÅG DET HANDLAR OM INSTÄLLNING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar