21 februari 2013

Bakslag

Igår kom första bakslaget :(

Hoppade över träningen och åt en Mums Mums. Redan dag 3!!!! Vad säger det om mig????? Läste kommentaren i förra inlägget och såg att jag är i gott sällskap :) Jojjo nu kommer vi igen!

Det här lilla snesteget betyder att jag har 2 styrke och 2 konditionspass kvar den här veckan. Lördag och söndag är vi i skidbacken med barnen = ingen vidare konditionsträning. Idag blir utmaningen att få till löpning , packning och ICA Maxi.

Ser mig själv springa fram med vagnen på ICA i 30 min :)

Det handlar om inställning! Kom igen nu!

2 kommentarer:

  1. På't igen bara! Glöm mums mums och missad träning och var stolt över de dagar du tränar och lyckas motstå go'saker. Krma Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra skrivet Lena! Fokus på den träning som blir av!
      Kram kram

      Radera