18 februari 2013

Status dag 1

Här kommer status för första dagen på vårt nya liv :)

Johanna har skickat bildbevis på att hon har styrketränat idag.
Lena verkar ha tjuvstartat med egen PT, vilket jag är sjukt avis på!!!
Ulla försov sig och missade morgonträningen, vi hoppas på att det blev styrketräning hemma nu ikväll ist :)
Anna hade lite problem med skidbyxorna i söndags vilket jag tror var det som fick henne att hänga på.
Tina tar alla chanser till att få hänga på SATS ;) så hon är med.

Nuggan kör på distans, dock ingen rapport ännu...
Annicas nya liv startade idag :)
Maria körde igår, du är en kämpe! Hoppas du snart kan springa igen 

Jensan verkar leva på att 72:or inte behöver träna :) Men hon kommer snart sätta igång med sin löpträning, hon är besatt!

Vilka fler är på?



Och jag då, hur blev min dag?

Jag hoppade över lunchträningen, sprang från jobbet till tåget och fick blodsmak. Bröt ihop och kom igen. Tack vare er, bara er, så tog jag mig i kragen och åkte till SATS nu ikväll och sprang 30 min. Passade på att testa hur långt jag kom på 5 min, 995m blev resultatet. Om 4 veckor testar jag igen, då ska jag längre än 1 km. Körde även styrka fast utan maskiner och inte ben. Benen tränade jag igår när jag stod i Jägarställning. Mer om det en annan dag....

NU ÄR VI IGÅNG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar