3 februari 2013

Nominerad till en Award

Det här är stort!

I fredags satt jag, helt slutkörd, på en middag med mina kollegor. Vi på Poolia hade haft Energidag och jag hade roddat hela kalaset.

Jag var fortfarande galet hängig. Så där satt jag nu, fullproppad med Ipren, bland alla andra glada kollegor som var fulla av.... annat, när det blev dags för prisutdelning av Poolia Awards. Tre priser skulle delas ut. Alla anställda hade fått nominera kollegor för fina insatser under 2012. Vid första kategorin läser de upp de fyra nominerade och jag hör plötsligt mitt eget namn läsas upp tillsammans med en, enligt mig, fantastiskt fin nominering.


Vinnaren blev dock inte jag, men jäklar vad glad och stolt jag blev av att bara bli nominerad.

UNDRA HUR GLAD MAN BLIR OM MAN VINNER?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar