4 februari 2013

Ny vecka ny månad

Jahap så var man inne i vabuari.

Än så länge kör vi ingen VAB här hemma. Men det kompenserar jag med att köra lite VAP, VårdAvsjukPetra. Känner fortfarande ingen effekt av penicillinet, så jäkla seeeegt!

Tror fasiken att det kan vara en släng av influensan jag har fått. Är helt sänkt mellan varven.

Min tråkiga dag har, mellan febertopparna, sett ut så här.
  • Kollat lite mail och gjort det jag måste på jobbet.
  • Kollat massa bloggar som man annars inte hinner med att läsa.
  • Ätit upp det kvarglömda lördagsgodiset. 
  • Kollat på fina hus på Hemnet, bara de över 10 miljoner.

Bild lånad från Hemnet

Japp, det var det. Undra vad jag ska äta och göra i morgon....

TIPS NÅGON???? HALLÅ!!!!

Smart att ställa frågor på en död blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar