12 mars 2013

Stockholm Halvmarathon 2013

Åååååååå vad jag saknar min löpträning!

Nu anmäler jag mig till Stockholm Halvmarathon så finns det inga ursäkter! Loppet är lördagen den 14 september, start vid 15.30. Träningsprogrammet börjar på Valborg, då är det 20 veckor kvar till start.

Men eftersom vi redan nu är igång kommer de första träningsveckorna i maj att vara en walk in the park :)


Klicka här för att anmäla dig. Det är ett jätteroligt lopp som ligger perfekt i tiden. Du har hela sommaren på dig att träna.

VILKA ÄR PÅ?

2 kommentarer:

  1. Petra min inspiration! Jag hänger i... mot Sandhamnstestet. Målet är att bli en fit mama, eller fittmamma som det låter på svenska. På god väg. Kraam! Nuggan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå va du är bra!

      Målet är att bräcka dig på jägarställningen, och kanske kanske 5 min löpning :) Längtar till Sandhamn!!

      Kämpa på!
      KRAM KRAM

      Radera