3 mars 2013

Hemmaträning

Nu välkomnar vi vecka 3 med lite planering.

Älskar som bekant planering, utan planering stannar mitt liv :) Söndagar är den perfekta planeringsdagen för mig! Den här veckan kräver lite extra för att få till alla pass. Men, med lite planering brukar det funka.


Måndag:  Hemmaträning
Tisdag:    Löpband + Grit Strength SATS
Onsdag:   Vila
Torsdag:  Transformer SATS
Fredag:    Cross training SATS
Lördag:    Vila
Söndag:   Hemmaträning
Hemmaträning gör jag när barnen har somnat och kan se ut så här




Alla övningar görs i 3 set x 10-15 reps. Som uppvärmning är hopprep eller de vidriga burpeesen bra tips.



LÄTT SOM EN PLÄTT!!!

2 kommentarer:

  1. Först och främst, vad duktig du är och
    jag håller med, vem f-n uppfann burpees!!
    Dock måste jag kommentera att knärböjen ovan
    inte är korrekta.. Aldrig knä framför tån ;-)
    Plankan perfekt!
    kram Linchen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ledsen att jag är så kass på att rita, men självklart ska det inte vara några knän framför tårna!

      Glad att du tittade så noga på mina fina ritningar :)
      KRAM KRAM

      Radera