19 mars 2013

Det gäller att passa på

Kors i taket, jag känner mig fortfarande frisk :)

ABSolution var som jag trodde helt galet. Vissa övningar var liiite kluriga, eller så är det jag som är klen.... Måste verkligen öva på "hälar mot luft"!!!!!

En mindre bra sak med de här 30 min Grid passen är att det inte är någon uppvärmning. I går var jag därför på plats lite tidigare och körde 30 min på löpbandet. Lyckades få till 7 intervaller. PUST!!! Ville ge upp efter 3 men tänkte på Bamse och körde på. Mycket enklare med Bamse vid sin sida :)



Eftersom jag inte kände av några krämpor i dag passade jag på att köra ett 30 min Grit Plyo på lunchen. Oh My God vilka 30 minuter!!! Mina obefintliga mag- och armmuskler gav sig äntligen till känna.

Finns en risk att de kommer att kännas ett par dagar framöver...

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN PÅ GÅNG IGEN :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar