18 mars 2013

Ny vecka nya tag

Och där passerade en vecka till...

Shit vad tiden går fort just nu! Påsk i nästa vecka. April om två. Helt galet! Det gick tom fort att åka till jobbet i morse. Bra SL!!!

Synd bara att jag inte alls har kunnat träna som planerat. Det, adderat med att jag fortfarande känner mig halvrisig gör mig lite stressad. Men men, det bästa med träning är att det går så bra att starta om igen, när som. Fast det är klart, helst ska man ju starta om på en måndag :) Så det gör jag idag. Startar om med ett galet lunchpass på SATS.

På dagens schema står nämligen ABSolution. Enligt SATS så har du inte provat coreträning förrän du provat ABSolution. Tuffa 30 minuter - inget för den ovane. Eeehhhheee inget för den ovane... jag som endast klarar 8 "hälarna till himlen"....

Bild från SATS. Ser mig själv flyga som killen i svart och blir liiiite tveksam....

OM JAG ÖVERLEVER ÅTERKOMMER JAG MED RAPPORT.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar