3 juli 2012

Vänner

Vad vore livet utan vänner?

Jag har de bästa vänner man någonsin kan önska!!!!!! 
Igår hade jag den stora glädjen att få träffa några av dem. 


 


Älskar er alla! 

Ja, jag älskar även er som inte är med på bild och som av olika anledningar inte var med igår :) Ni betyder alla oerhört mycket för mig!!!

Dessvärre har en av mina äldsta vänner blivit kleptoman. Hon har fått ett sjukt begär av att sno andras prylar. Facebook-konton ligger högst i kurs. Men nu har det visat sig att hon även knycker andras kameror, dock är hon inte allt för smart då hon lämnar spår efter sig....


DU ÄR HELT SJUKT UNDERBAR ULLA!

2 kommentarer:

  1. Haha, vilken otroligt ful bild! Du är underbar du med <3. Kul att du är tillbaka på bloggen. Bamsekramar Ulrika

    SvaraRadera
  2. Det är en fin och en ful bild.
    Den fina har jag tagit den fula har tjuven tagit :)

    Stor kram

    SvaraRadera