13 juli 2012

Teemo träningsappen som äger

Jag har blivit utmanad!

Ni som känner mig väl vet att jag har svårt att stå emot en utmaning. Viker mig sällan när det är tävling. Skulle aldrig mjölka när jag leker burken med barnen eller när vi kör 5-kamp, som på midsommar.

Nu är det min chef som har utmanat mig via Appen Teemo. Just nu kör vi Jungle Rescue, och mitt nästa träningspass är high knees i 3 x 30 sek.



Det är en träningsapp för intervallträning som passar alla som vill komma igång med träningen eller redan är igång. Du behöver inte ha några redskap, och kan därför istort köra övningarna var som. Jag körde 2 min låtsas hopprep bakom en bokhylla på kontoret i förra veckan, vad gör man inte för att komma om sin chef....

Man behöver inte se det som en utmaning, man kan även köra tillsammans och hjälpas åt att nå till målet på så kort tid som möjligt.

Är det någon som vill blir sugen och vill köra under sommaren är det bara att bjuda in mig, jag på :)

ÄNTLIGEN EN TRÄNINGSFORM SOM MOTIVERAR MIG!!!

Åååååå nu fick hon in 18 min träning innan frukosten. Innan dagen är slut är jag ikapp!

1 kommentar:

  1. Hi, Petra! I'm really glad you're enjoying Teemo. I'd love to hear about your experiences so far—what you like and what you think could be improved. Would you be interested in emailing or Skyping to give some feedback about the app? Let me know :) Best, Megan (Teemo founder)

    Email: megan at goteemo dot com

    SvaraRadera