30 juli 2012

Instagram

Varför använder man Twitter, Facebook och Bloggar när det finns Instagram?

Instagram is the shit!

Fint foto och en kort kommentar. Vad mer behöver man? Vem orkar läsa långa inlägg på bloggar om liv som är såååååå fantastiska där de små älskade skatterna aldrig bråkar och allt är tipp topp jämt och ständigt. När det egentligen bara är de fina foton man vill se?

Och vem bryr sig egentligen om alla dessa tråkiga incheckningar på Facebook? Jag checkade själv in mig på en soptipp nyligen, HUR intressant är det?

Men Twitter, ja det blir lite samma sak som Instagram så det gillar jag också :)

Lånade fotografens solisar :)
HOPPAS VI SES PÅ INSTAGRAM, HÄLSNINGAR #psfoton :)

3 kommentarer:

  1. Fast jag tycker att det är kul att veta att du är på soptippen:-) Man ska däremot sålla bland sina vänner på Facebook så man slipper alla onödiga inlägg som man inte bryr sig om...

    För ett halvår sen var mina 16-åriga elever på Instagram. Innan sommarlovet sa de att det suger och de har numera gått över till Facebook igen. Vi får väl se vad som händer med oss gamlingar... Jag är inte "hoocked" på Instagram, än, tycker att det är "same same", men jag är ju också rätt trög med nymodigheter. Tror att jag var den sista av oss, nä Anna också, som skaffade Facebook.


    Stor kram vännen
    Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta du bara, snart är du hoocked :)

      Stor kram

      Radera
  2. Haha, börjar bli det nu efter min lilla utredning. Kramis Ulrika

    SvaraRadera