16 juli 2012

Nu ska det bli fint på landet

Äntligen ska vi ta tag i vårt lilla hus på riktigt.

På mina föräldrars landställe har vi ett litet hus som vi nu äntligen ska ge lite kärlek. Varför blir det så att man släpar ut möbler och skit som man inte vill ha hemma till landet. Varför skulle vi vilja ha det där om vi inte vill ha det hemma? Men nu ska det bli fint :)

Åkte till IKEA för att köpa våningsäng, täcken, kuddar, sängkläder, överkast, hyllor m.m m.m. 


Hade inte räknat med att sängen skulle väga 50 kg och att jag själv skulle baxa upp den på vagnen. Men jo så var det och ja jag klarade det med glans. Som min fina vän Maria skulle ha sagt: "Jag är som en hel familj". Skönt att veta att man kan om man vill :)



Nu ska målas säng och sedan bäddas fint.

VÄLKOMNAR HÄRMED EN MULEN DAG!

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! :) Före och efterbilder krävs! ;) Heja!

    SvaraRadera
  2. När åker ni ut? Kör hårt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. När alla är friska och krya, så framåt september..... :)

      Radera